21. března: Vyznání Bely Dobříškové

Dneska jenom básnička. Ani ne báseň.
Lehká, jednoduchá, hobití.

Témata byla tři: "Bela Křepelková" z karty hobitek, knižní titul "Send My Roots Rain" a emoce "chtíč".






Vyznání Bely Dobříškové
Já nechci mnoho od žití - jen toho, co k nám chodí,
jen prostinkého hobita odněkud od Povodí.
Jen toho, co mi pod okny ráno sedá a píská -
já po něm házím ořechy, než vyprázdní se líska.
Však kdyby zavčas nepřišel - to by mě zabolelo,
a asi bych se mračila, než zlíbal by mi čelo;
sama jsem jako zahrada bez deště - smutná, pustá,
tak ptám se mraků bouřkových, kdy políbí i ústa?
Kdy dorazí k nám zahradník, skrz zkoušky, nepohodu,
plaše se na mě usměje, mým kořenům dá vodu?
Myslím, že ani nepozná, jak kolem léta letí,
nechám si ho už napořád - a s ním našich šest dětí.

Komentáře

  1. "Ty a našich šest harantů? No dobře, tak si vás teda nechám napořád" :)
    To je úplně hrozně miloučká básnička

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A on na to: "My budeme mít šest dětí???" :D :D
    Díky moc a moc, snažila jsem se. ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Usínání

Soumračné království

Malenka