Po životě

A máme tu další starou báseň z hlubokých hlubin archivu. Rok 2012, a přitom to není vůbec dávno, co jsem ji psala. Ach jo. Co je špatně s časem?
Téma dneska není nic veselého - věřili byste, že to byl úkol do školy?







Po životě

Jsem stín na plátně osudu,
co zemřel, aniž by kdy žil,
nebyl jsem, jako nebudu,
ozvěna jedné z mnoha chvil.

Žil jsem jen pro svět za světem
a nevnímal, jak běží čas,
k dobru svým malým obětem
jsem pouze s větrem zvedl hlas.

Samota, ta mě dusila,
a přitom dávala mi klid,
však v černé zemi studené
nemůžu plakat ani snít.

Říkáš, že pro nic zemřeme,
já nabízím ti všechen žal,
a též přátelství duše mé,
jíž život vězením se stal.

Že smrt vezme nás do nebe,
to naděje je překrásná,
má ruka v tvojí zazebe,
pojď, vykroč se mnou do prázdna.

Komentáře

  1. 2012? To ti bylo kolik? Sedum?
    Je nádherná, božínku!
    Téma byl "úkol do školy", nebo "smutek", nebo něco ještě úplně jiného?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a smutné! Zajímalo by mě to samé, co Šárku. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Sedm mi určitě nebylo!!! :D :D Bylo mi patnáct nebo šestnáct, pokud dobře počítám. :D
    Děkuju strašně moc!!!
    Téma bylo "hřbitovní poezie nalezená na náhrobcích". Takový typický úkol do školy. ;)[2]: Děkuju moc, Silwiniel!!!
    Bylo to tenkrát psané na seminář z češtiny, který se učitelka nebála udělat zajímavý. ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Usínání

Soumračné království

Malenka