Tolkienovy postavy A - H

To je ale pitomý název článku...
Bohužel mě ale žádný jiný nenapadl. A se článkem samotným to taky není žádná sláva. Musí to však být.
Abych to vysvětlila: dnešním dnem završil tento blog plné dva roky existence (strašlivé pomyšlení, doteď si živě pamatuju ten duševní boj, jestli si blog zakládat nebo ne...), tak jsem se na okamžik vynořila z hlubin letargie a udělala si poznámku, že bych se o tom možná mohla zmínit. Tak, zmíněno, úkol splněn... eh, to by nefungovalo. Rozhodla jsem se narozeniny blogu samozřejmě oslavit nějakým "speciálním" článkem. Jelikož jsem ale zrovna neměla žádný připravený, musela jsem trochu zaimprovizovat...


Před nástupem na výšku jsem měla spoustu volného času. Opravdu spoustu. Tehdy mě napadlo, jak by to bylo fajn, kdyby někdo udělal seznam všech postav z Tolkienova legendária, nejlíp podle abecedy, a pak z toho udělal pro ostatní lidi hru, při které by si museli vzpomenout na co nejvíc postav, začínajících na určité písmeno. Zároveň mě napadlo, jak by bylo fajn, kdybych to udělala já, a pak se mohla ostatním smát, až po 25. postavě nebudou vědět.
Nápad to byl geniální, žel časově dosti náročný, a tak jsem před začátkem školy stihla postavy jen do písmene G. Nicméně dnešek jsem v rámci oslav narozenin blogu zasvětila písmenu H, takže se teď můžu pochlubit osmi pekelnými kvízy. Pokud si tedy chcete procvičit paměť, případně zjistit, že minimálně o třetině postav jste nikdy neslyšeli, chutě do toho.
Jenom upozorňuju, že kvízy jsou vytvořené v angličtině (to abych se mohla smát tolkienologům z celého světa), což nesmírně ztěžuje hádání hobitích jmen (a postavy začínající na písmeno H jsou z dobré poloviny hobiti - a z té druhé Haladinci).








Komentáře

  1. Ti hobiti jsou krutá zrada... kdyby to ještě tak bylo v hobitštině, to bych dala, ale anglicky...

    OdpovědětVymazat
  2. Chihi. Tak to jsem dopadla ještě hůř než jsem si myslela. A že i ten předpoklad byl dost mizerný :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ukázkou obtížnosti této hry je fakt, že na Mallornce jsme pomalu nebyly schopny dát dohromady ani A, ač byla Aredhel přítomna :D Ale je to skvělá hra a ještě lepší způsob oslavy blogových narozenin :) Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Zkusila jsem A, přemýšlel se mnou i Quen...vymysleli jsme sedm jmen xD Hanba nám!

    OdpovědětVymazat
  5. Skoro hned jsem zmáčkl Give Up, ale spíš ze zvědavosti. Jinak věřím, že bych s vypětím všech sil zvládl alespoň většinu prvního sloupce :D

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím, udělej brzo další díly, začlo mě to fakt bavit :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vendëa Lissësúl1. srpna 2016 v 14:15

    To je bezva! Akorát mi to moc nejde. :D

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Hi hi hi... ale někteří se jmenují stejně. A příjmení hádat nemusíš, stačí ti křestní jméno. :-) (Každopádně vyhledávat anglická hobití jména je fakt nevděčná práce. :-?)[2]: Neboj, nebudeš jediná... A ono se to po pár hrách zlepší. :-)[3]: Dík moc. :-) Jo, je to těžký, když mám dobrý den jsem schopná dát dohromady E, ale u ostatní písmen končím tak na 86 %. ;-)[4]: No teda, že zrovna Quen takhle selhal, to mě překvapuje... :-D Ale ono se to napodruhé zlepší.[5]: Tss, podvodníku. No, doufám, že aspoň zvědavost byla ukojena. :-D[6]: Je to silně návykové, že? ;-)[7]: Dík. :-) Na poprvé málokomu...

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Doufám, že v dobrém... ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Usínání

Hvězdy Helcaraxë (povídka inspirovaná Silmarillionem)

Malenka