Just because you know my name, doesn't mean you know my game

Když jsem před pěti měsíci zveřejnila svůj hobití playlist, vypadalo to, že nejspíš bude i úplně poslední, který se kdy na blogu objeví. 8tracks, stránka, kde jsem své playlisty tvořila, totiž zavedla jakési hloupé licenční omezení, kterým všem, kdo nežijí v USA nebo Kanadě, prakticky znemožnila poslech, čímž mi účinně překazila všechny plány. Po čase mě napadlo přesunout se na youtube a ačkoliv to vypadalo jako spásná myšlenka (a ze začátku skutečně všechno fungovalo jako na drátku), záhy se u některých playlistů vynořila obluda zvaná The Orchard Music a zablokovala je na základě jakýchsi pochybných autorských práv. To je i případ playlistu, o který jsem se s vámi chtěla podělit dneska.
V zoufalství a beznaději jsem se uchýlila k poslední možnosti, kterou jsem byla schopná vymyslet, a umístila playlist na uložto. Najde-li se tedy někdo, kdo si ho bude chtít poslechnout i přes to, že mu bude zabírat místo v počítači, chutě do stahování...
A komuže je vlastně playlist věnován? Sauron se svých práv dožadoval už dlouho a nutno říct, že s tou zásobou písniček, kterými jsem se pokusila odvyprávět jeho příběh, jsem to opravdu už nemohla déle odkládat.






Komentáře

  1. Napsal jsem komentář, ale blog mi ho sežral jako spam. Tak ho kdyžtak zkus vysvobodit, jinak přijdeš o úžasné tipy na hudbu :D

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:[2]: Jo, je to hodně, já vím. Ale vážně mě nic lepšího nenapadlo. :-(
    Dík moc za hudební tip, hned mám novou hudbu, už mi trochu začínala docházet. ;-) Jsem nadšená hlavně z Harryho Pottera, i když ten Temný rytíř je taky úžasný! Dík. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Podle názvu článku se mi okamžitě vybavila písnička od Mariny and the Diamonds, kde zní přesně tahle slova - nemýlím se? :D

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Nemýlíš. :-) Písnička je v playlistu hned druhá, myslím. prostě se mi k Sauronovi strašně hodila... :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalý, dokonalý, dokonalý
    ty písničky byly mnohdy tak výstižné. Saouron je má oblíbená postava už od Berena a Luthien od fs a teď tohle...
    A nakonec Sound of silence- perfektní

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Jéé, díky strašně moc!!! Jsem hrozně ráda, že sis to poslechla a že se ti to tak líbilo! Vážně jsem se snažila, aby to sedělo - a Sound of silence na konec byla jasná volba. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Usínání

Hvězdy Helcaraxë (povídka inspirovaná Silmarillionem)

Malenka