The memory of the Little Folk

Po úžasném Tolkienconu se jen těžce vracím do všedního světa a ke zkouškám (vážně bych se měla začít učit na tu zítřejší...), a tak jsem se rozhodla, že je čas v rámci vzpomínání na úžasný elfo-hobití koutek zveřejnit další playlist, tentokrát nevěnovaný nikomu jinému než právě hobitům, který jsem dneškem prohlásila za hotový. (Tak vidíš, Irith, tvůj trest netrval tak dlouho...) Zvlášť upozornit bych chtěla na poslední polskou písničku, která velmi návykovým způsobem opěvuje hobití chodidla. Vážně. :)





Komentáře

  1. Joo! Dočkala jsem se! Díky moc, aredhel! :-) Miluji tenhle Tvůj playlist a dnes je snad ještě krásnější než jindy...jo, chybíte mi...a je mi líto toho TC, ale chovám takovovu naději v Novorok, že už jsem si koupila jízdenky. :-) A naději mám též v Oslavu zničení prstenu...Na Tvém playlistu mě mrzí a štve akorát to, že tam máš některé písničky, kteér mi chybí v mém velkém hobitím playlistu na YouTube, ale nemůžu je tam přiat, protože prostě nejsou nahrané na YouTube. :D Ale Eru zaplat, že je můžeme poslouchat alespon u Tebe. :-) Moc mi chybíš!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda písnička o hobitích chodidlech. Divím se, že nás tohle téma ještě nenapadlo :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé!! Mám tě moc a moc ráda, elfko! Na tenhle playlist se těším od té doby, co jsem na něj narazila (ehm... půl roku... tomu říkáš krátký trest?)

    OdpovědětVymazat
  4. Á, nový playlist! Už jsem skoro ani nedoufal, vzhledem k tomu, že ten předchozí vyšel v září... docela bych si i nejdřív poslechl tu úplně poslední, ale mám dojem, že mi to licence neumožní, že?

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Taky mi chybíš a chyběla jsi na conu. :-( Ale jinak to bylo skvělé! (Jak už ti určitě řekli hobiti...)
    Jsem ráda, že jsi s playlistem spokojená, potěšit hobity bylo účelem! (Vždycky je můžeš na YT nahrát, ale aby ses pak necítila, žes je zpirátila... :-?)[2]: :-) Očekávám, že se taky s nějakou vytasíte a minimálně stejně skákací.[3]: Ale on ještě nebyl hotový, takže ano- od chvíle dokončení to je... relativně... krátká doba...[4]: Díky.[5]: To bylo v září??? Aj...
    Obávám se, že to nejde, 8tracks má docela přísná pravidla... budeš si to muset poslechnout celé, jak zamýšlel autor. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle prostě...Jsou chvíle, kdy člověk nepotřebuje nic víc, než si pustit do sluchátek nějakou středozemskou hudbu...Jenže neví jakou...Tak zajde k Aredhel...A tady je tenhle playlist...a je to 8-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý :D Nemám favorita, všechny jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  8. A jsme moc rády, že jsme tě mohly osobně potkat na Conu :D

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Náhodička. :-) Jsem ráda, že jsem ti takhle padla do noty...[8]: Vážně se ti líbí víc? :-)[9]:[10]: Díky! Taky jsem moc ráda, že jsem vás všechny potkala!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Usínání

Soumračné království

Malenka