Candle and its Moth

Po hodně dlouhé době (tzn. od maturity!) je zase čas na trochu hudby. Tentokrát je playlist věnovaný mému nejoblíbenějšímu (a také nejtragičtějšímu) Tolkienovou páru: Aegnorovi a Andreth. Ano, Irith, Aněco a Aněcojiného.
Příjemný poslech!





EDIT: Protože 8tracks zavedlo nějaké hloupé licenční omezení a youtube mi playlist opakovaně zablokoval kvůli jakýmsi autorským právům, uchyluji se k poslední alternativě, kterou jsem schopná vymyslet. Takže kdo chce poslouchat, nechť klikne na odkaz a video si stáhne... :)



Tak si pomalu začínám balit a upadat do konečné fáze deprese. Asi budu muset některé věci přijmout jako fakt. Ale na druhou stranu: už mám taky vlastní luk!!!

Komentáře

  1. wow, ilustrace k té hudbě jsou nádherné - resp., zabloudila jsem až na deviantart, abych si mohla prohlédnout víc. Fakt bych chtěla, aby tihle lidi dělali něco jako "technique tutorials"...díky za hudební inspiraci...

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou řekneš, že jsi v depresi a osobně tě půjdu přiškrtit. Bude Krumlov! Bilbovky, Volání Rádovských! A Ty, Jeremiáš a Terka Trpaslík v jednom městě!

    OdpovědětVymazat
  3. Četl jsem pochopitelně i předešlou povídku a názory pod ní vypsané, takže shrnu své pocity do jednoho pytle: myslím, že si to zbytečně moc zabíráš. Kdysi jsem prožil něco trochu podobného, byť v menším vzdálenostním měřítku a věř mi, dá se to zvládnout. Olomouc má oproti Praze i spoustu výhod - je menší, ergo klidnější, méně přelidněný a na druhou stranu stále ještě velmi historický a atmosférický. A taky v jeho okolí žije spousta skvělých lidí, které mám tu čest nazývat svými přáteli.Je to trochu jiný svět, uznávám. Já si taky v Praze přijdu vždycky trošičku cizí. Ale má svoje kouzlo...

    OdpovědětVymazat
  4. To, že nejtragičtější pár je taky tvůj nejoblíbenější asi není náhoda, co? :-)
    Ty jo, ty už máš luk?! Dobře ty! Tak to nás na příští akci všechny přestřílíš...

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Že ano!!! Ekukanova je jeden z nejúžasnějších umělců, kreslících Tolkiena. Nezměrně ji obdivuju.
    Rádo se stalo. :-)[2]: Mám depresi. (A jsem příliš daleko a příliš bez internetu, než abys mě mohla zaškrtit. ;-) ) Ale Krumlov byl úžasný. zase mám na co vzpomínat...[3]: Ono ne že bych měla něco konkrétně proti Olomouci, je to krásné město, určitě klidné a má spoustu dalších předností, jde tak celkově o všechno. Prostě jsem zoufale nepraktická, nekomunikativní a zbabělá. Nejhorší kombinace pro člověka, kterého pošleš do cizího města na cizí školu, jenom s polovinou věcí zařízených...
    (Jestli jsi četl předchozí povídku, jednoduše se nemůžu nezeptat na tvůj názor na ni, jakožto někoho, kdo též maturoval. ;-) )[4]: Ale jo, je. Túrin je také tragický a nedá se říct, že bych k němu zrovna tíhla. ;-) Ale jistou přitažlivost to má.
    Mám luk a tři šípy. Jeden jsem ztratila hned druhý den. Jestli takhle budu pokračovat, tak nikoho nepřestřílím....

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: šípy se určitě dají nějak vyrobit. Přece se nenecháš odradit takovou formalitkou jako je nedostatek střeliva... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle romanci mám osobně hrozně ráda. V Silmarillionu ani v Nedokončených příbězích o ní bohužel nejsou žádné informace, což je hrozná škoda - na druhou stranu její odsunutí do ústraní před Berenem a Lúthien či Tuorem s Idril jí dodává o to smutnější a vznešenější nádech tím, že o ní moc lidí neví. Navíc je to jediná mezidruhová láska, kdy se elf zamiluje do smrtelné ženy. A taky kdy nebyla stvrzena manželstvím. To už si trochu pozornosti zasluhuje...[1]: [5]: Ekukanova je skvělá umělkyně a její malby této dvojice jsou naprosto úchvatné! Miluju tu, jak spolu sedí v trávě...

    OdpovědětVymazat
  8. Je to opravdu nádhera, ještě k tomu ty dokonalé obrázky. :-)
    Máš luk? Už i ty? Tak fajn, asi bych se po něm taky měla poohlédnout. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Když se na to díváš takhle... ;-)[7]: Že? Skoro přesně jsi shrnula moje pocity! Navíc všechno, co Andreth o Aegnorovi řekne, má takový krásný a strašně smutný melancholický nádech...[8]: Díky.
    Po luku jsem toužila už roky, myslím, že jsem to i několikrát zmiňovala, není to žádná novinka...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Usínání

Soumračné království

Hvězdy Helcaraxë (povídka inspirovaná Silmarillionem)