Atlas Středozemě

Konečně zveřejňuji opožděný dárek pro Polly k narozeninám, který pro jeho celkovou obtížnost a dovolenou bez počítače prostě nebylo v mých silách dodělat včas. Snad se, Polly, nezlobíš...

Dárek má to specifikum, že může být zároveň dárkem pro všechny, kdo nevlastní Atlas Středozemě a chtěli by. (Jsem si vědoma toho, že takhle to o hobitích narozeninách nefungovalo, ale co...)


Na krátkou dobu se mi dostal do rukou Atlas Středozemě od Karen Wynn Fonstandové, načež jsem se hbitě chopila skeneru a pokusila se knihu sestavit v elektronické verzi. Nevím, jestli jsem zcela spokojená s výsledkem, došla jsem však k několika zajímavým zjištěním:

1. Někdy prostě nejde skenovat rovně.
2. Nesnáším mapy na dvojstránce. Zvláště pokud jsou na začátku nebo na konci knihy! Hlavně na začátku.
3. Dokážu toho jenom s touchpadem mnohem víc, než bych do sebe kdy řekla. Dobře já.
4. Polština je moc hezký jazyk. (Ha ha. Tohohle si nevšímejte. Sluníčko mi nedělá dobře.)
5. Víckrát už nic podobného nedělám. Neveeerrrr!!!


Tak tedy, vše nejlepší k narozeninám Polly!!!

Odkaz zde, heslo je morgulduina. Protože se mi to slovo líbí.

Komentáře

  1. Začínám si připadat fakt blbě, že já Smíškovi řekl že ode mě má ten Hobití Silmarillion... no, ale asi smůla. Další dáreček dostane až budu mít narozeniny, snad to do té doby stihnu sehnat...

    OdpovědětVymazat
  2. Nesnáším skenování, jednou jsem se nsažila oskenovat jednu mknihu o Hobitech a málem mě to přivedlo k šílenství!
    Ten Atlas bych chtěla vlastnit ...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc! Vážně opravdu děkuji. Už se těším, až si to prolezu.

    OdpovědětVymazat
  4. To je vážně úžasný atlas! Pořídím si! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem si to zběžně prolétl a vypadá to opravdu zajímavě. Popravdě, ani jsem nevěděl, že něco podobného existuje... :)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Neciť se blbě, kvalita mého dárku bohužel neodpovídá námaze do něj vložené...[2]: A co to teprve potom sestavovat!
    Tak si ho stáhni, není to sice tak dobré jako opravdová kniha, ale aspoň něco.[3]: Moc rádo se stalo! :-)[5]: On se dá pořídit opravdu těžko. Mně se to nepodařilo. Ale teď si ho můžeš stáhnout. ;-)[6]: Vážně ne? Člověk se učí celý život... ale zrovna ty mě udivuješ.

    OdpovědětVymazat
  7. Juhůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů děkujemeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^^ Tak to je skvělé! Konečně tolik materiálu k dispozici!
    (Lidičky, víte, jak taková věc může pomoct při kreslení?) :)

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:[9]: Není vůbec zač!!! Atlas je naprosto úžasná věc (nejenom na kreslení, ale i na psaní ;-) ).
    Toho obrázku jsem si všimla už zhruba předevčírem, ale teprve dneska jsem si ho pořádně prohlídla. Je naprosto dokonalý! Ten jeho výraz! (Jak někdo dokáže nakreslit koně uprostřed skoku a zepředu?)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš můj upřímný obdiv. Já bych tolik trpělivosti rozhodně neměla. Tleskám. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Obdivuji tvoji trpělivost. Mě stačí, když musím oskenovat jeden obrázek. Buď máš talent na to domluvit se skenerem, nebo já jsem vyloženě antitalent :D

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Děkuju. :-)[12]: Tipuju to na můj talent, samozřejmě... Jak jinak bych tohle přežila ve zdraví? ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Usínání

Hvězdy Helcaraxë (povídka inspirovaná Silmarillionem)

Malenka