Shadow of Nan Elmoth

Nechala jsem se inspirovat všeobecným, poslední dobou se rozmáhajícím trendem a založila jsem si rubriku, ve které vám budu odkrývat hudbu, kterou ráda poslouchám. Vymyslela jsem si ale vlastní, originální způsob:
Místo jednotlivých písniček budu čas od času zveřejňovat playlisty, které budou vždy věnovány nějakému (nejčastěji Tolkienovu) tématu (postavám, událostem...)


První playlist je, zcela očividně, pro Aredhel s Eölem a bude se snažit odvyprávět jejich příběh pomocí hudby.
(V budoucnu plánuji pro Aredhel ještě jeden playlist, protože mi jistá omezení zabránila nacpat do tohohle všechny písničky, které jsem chtěla...)

Přeji příjemný poslech.


Poznámka: Mám ráda vokální hudbu.

Komentáře

  1. Skvělé. I přes to, že takový žánr obvykle nepreferuji, jsem nedokázal odolat. Těším se na další...

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře, žes podlehla. :D Spousta dobré hudby...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jsem ráda, že se ti to líbilo. Myslím, že na další nebudeš muset čekat dlouho...[2]: Ty a tvoje hudební deníčky na tom máte velkou zásluhu.

    OdpovědětVymazat
  4. Vďaka za peknú hudbu na večer :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak už si poslouchám, zní to dobře.
    K tvé otázce na blogu - seděli jsme vepředu, ve druhé řadě, já měla červené šaty.

    OdpovědětVymazat
  6. To zní úžasně. Taky tenhle styl muziky zbožňuju.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Tak to jsem vás asi přehlédla, ačkoliv jsem neseděla zas tak daleko (poslední lavice první části místnosti, spíš vpravo). Nedá se nic dělat...[9]: Jsem hrozně ráda, že má někdo stejný styl jako já! Dík.

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem si to pustila při malování a musím říct, že je to velice inspirativní hudba :)

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: To mě hrozně potěšilo!!!! Mně se při tom taky píše skvěle.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Usínání

Soumračné království

Malenka